Wij kunnen het ons nog goed herinneren. De drukke websites van vroeger, waar alle beschikbare ruimte werd gevuld met afbeeldingen, tekst en knoppen. Soms werd je cursor zelfs opgeleukt, met bubbels of sterretjes die hem volgden wanneer je hem bewoog. Tegenwoordig gaan onze haren daarvan overeind staan. Eén van de redenen voor onze nieuwe kijk op webdesign is de groei van het mobiele internet gebruik.
In de jaren 50 en 60 ontstond het begrip marketing. Hierdoor vond er een ingrijpende verschuiving plaats in het denken over de functies binnen bedrijven. Voorheen waren bedrijven alleen maar bezig met het produceren van zoveel mogelijk goederen, waarbij de klant volledig buiten beschouwing werd gelaten. De jaren daarna is de klant steeds meer centraal komen te staan. Nog steeds bestaan er veel misverstanden over uw bezoekers, daarom voor u de meest interessante feiten op een rijtje.
Heb jij nog geen Google+ account, maar wel een CU2 account en gebruik je MSN Messenger om je vrienden te chatten? Dan is deze stage niks voor jou. Wij zoeken namelijk iemand die mee gaat in de (Internet)tijd en weet wat er zich op Internet afspeelt. Wanneer jij het interessant vindt om bedrijven te helpen om online succesvol te zijn hebben wij een zeer interessante stage voor je. Je wordt Online Marketing Manager (stagiair) bij VrijdagOnline.nl
Delen: