Hoe maak je écht goede content?

13 maart 2012
Hoe maak je écht goede content?

Tegenwoordig is het een algemeen begrip in internetland: content = KING. Want goede content zorgt voor hoge zoekresultaten. Maar hoe schrijf je écht goede content? Verplaats jezelf in de lezer. Of sterker nog: je wórdt de lezer. Dat is de eerste stap. We hebben nog veel meer tips voor je.

Stem als eerste de tekst af op gedrag. Denk na over hoe we je lezer tot actie wil laten overgaan en hoe je dit gedrag gaat meten. Daarbij is het onderwerp van essentieel belang. Wat is voor de lezer echt interessant om te weten en wat is het voordeel? Zorg ervoor dat je de lezer iets geeft waar hij of zij echt iets mee kan. Voordat je begint met schrijven is het verstandig om te bedenken wat je met je content wil bereiken. Vraag je af of de content de beoogde doelen gaan halen en of het past bij de strategie. Hou die gedachte, tijdens het schrijven, continu vast. Heb je alle punten helder? Dan kun je aan de slag met schrijven. De moeilijkste fase, want goed schrijven is niet eenvoudig. Ben je zelf een groot schrijver, ga er dan zelf mee aan de slag. Twijfel je? Kies er dan voor om het door iemand anders te laten doen. Dit artikel is gericht op de ondernemende lezer die niet zelf een specialist is op dit gebied, maar wel zelf hiermee aan de slag wil. Nieuwsgierig naar het uitgebreidere artikel? Kijk dan op http://slik.eu/artikel/content-is-king

http://slik.eu/artikel/content-is-king

Bekijk al het nieuws

Offerte aanvragen

Plaatsen in de buurt

Bureaus in de buurt meer

Rotterdam
OXO-Media